כיתוב לוגו

ייעוץ וניהול תהליכי מיקור-חוץ

למטאור ניסיון עשיר ומוכח בביצוע בדיקות כדאיות למיקור-חוץ, בהכנת מכרזים למיקור-חוץ, בניהול תהליכי בחירה של ספקים (כולל הכנת חוזים וניהול מו"מ) ובליווי לקוחותיה בתקופת המעבר ובתקופת התפעול השוטף.

חברת מטאור הינה החברה המובילה בישראל בתחום הייעוץ והניהול של תהליכי מיקור-חוץ. החברה ניהלה ומנהלת את רוב תהליכי מיקור-החוץ בשוק ה- IT הישראלי. מטאור הניחה את אבני הבניין בתחום ניהול מיקור-חוץ, ונכסי הידע שפיתחה בתחום זה הפכו לסטנדרט דה-פקטו בשוק הישראלי.

 

  • בחינת כדאיות

    מטאור מציעה ללקוחותיה שירות המבוסס על מודל ייעודי לבחינת כדאיות מיקור-חוץ, ולהגדרת היקף הפעילות להוצאה למיקור-חוץ.

    תנאי הכרחי להפעלת המודל ולבחינת הכדאיות הוא הגדרה של היעדים אותם רוצה הנהלת הארגון להשיג באמצעות מיקור-חוץ - בחינת הכדאיות מבוצעת אל מול היעדים שהוגדרו על ידי ההנהלה כך שבמקרים דומים יכולה להתקבל תוצאה שונה בגלל ציפיות שונות של ההנהלה (חיסכון כספי, שיפור רמת שירות, שיפור גמישות ביחסי עבודה וכד').

    קרא עוד
  • ניהול תהליך הבחירה

    מאז היווסדה בשנת 1995 ניהלה חברת מטאור את רוב תהליכי מיקור-החוץ שבוצעו בארץ בתחום המחשוב, הן במגזר הציבורי-ממשלתי והן במגזר הפרטי.

    מטאור מנהלת את תהליך מיקור החוץ על בסיס מתודולוגיה ייעודית  (MBPO - Mateor's Business Process Outsourcing) המבוססת על נכסים ייחודיים של החברה, אשר גובשו במסגרת ניהול מגוון עשיר של מכרזי מיקור-חוץ. במהלך שנות פעילותה בתחום מיקור-חוץ צברה מטאור נכסי ידע ייחודיים המאפשרים לה לספק שירותים באיכות הגבוהה ביותר ובלוחות זמנים מקוצרים.

    קרא עוד
  • ניהול תקופת המעבר ובקרה שוטפת

    מתודולוגית ניהול תהליכי מיקור-החוץ של מטאור (MBPO) כוללת פרק ייעודי לניהול תקופת המעבר. למטאור ניסיון עשיר בהגדרת דרישות ליישום תקופת מעבר וברשותה תכניות מעבר מפורטות שיושמו בפרויקטים קודמים. תכניות אלו כוללות הגדרת דרישות ופתרונות לנושאים הבאים:

    קרא עוד