כיתוב לוגו

ניהול פיתוח ופרויקטים

למטאור ניסיון עשיר ומוכח כחברה מנהלת של פרויקטים גדולים ומורכבים, חלקם פרויקטים לאומיים. מטאור משלבת ידע תיאורטי-אקדמי עם מתודולוגיות וכלים הנהוגים בניהול פיתוח תוכנה ובניהול פרויקטים. מטאור מעמידה לרשות לקוחותיה את הידע והניסיון שצברה במסגרת ניהול עשרות פרויקטים במגוון רחב של סביבות ארגוניות וטכנולוגיות. 

שירותי החברה בתחום ניהול פרויקטים כוללים ייעוץ וליווי של הארגון בכל מחזור החיים של הפרויקט (משלב הייזום ועד להטמעה ולניהול השינוי) ובכל מימדי הפרויקט (ניהולי, טכנולוגי, כלכלי, ארגוני).


  • תכנון ארכיטקטורה יישומית

    כחלק מהייעוץ וליווי הפיתוח/היישום של הפתרונות הנבחרים מספקת מטאור ללקוחותיה שירותים של תכנון ארכיטקטורת תוכנה הן בפיתוח של מערכות חדשות ייעודיות והן בפיתוח של מערכות המבוססות על שילוב והתאמה של מוצרי תוכנה.

    קרא עוד
  • ייעוץ טכנולוגי ותכנון תשתיות

    מטאור מספקת ללקוחותיה ייעוץ בתחומים טכנולוגיים מגוונים בין אם במסגרת המעטפת המקצועי הכוללת שהחברה מספקת בליווי הפרויקטים של לקוחותיה ובין אם במקרים בהם נדרשת החברה לספק ייעוץ טכנולוגי נקודתי.

    הייעוץ הטכני מושתת על הידע והניסיון שצברו יועצי החברה בעשרות פרויקטים טכנולוגיים תוך השלמת הידע, במידת הצורך, ע"י מומחים טכנולוגיים ייעודיים המשמשים כשותפים עסקיים של החברה. הצוות הטכנולוגי של מטאור כולל יועצים בכירים אשר בחלקם שימשו כמנהלי טכנולוגיה (CTO) כמנהלי תשתיות בחברות גדולות.

    קרא עוד
  • ניהול ובקרת פרויקטים

    מטאור היא אחת מחברות ניהול הפרויקטים המובילות בישראל. החברה הובילה וממשיכה להוביל את הניהול של פרויקטי הדגל של לקוחותיה. מטאור פיתחה מתודולוגיות וכלים המאפשרים לה לספק מעטפת ניהולית ומקצועית מקצה לקצה ובכלל זה:

    קרא עוד
  • ניהול סיכונים בפרויקטי פיתוח

    שירות ניהול הסיכונים של מטאור מהווה נדבך מרכזי ומהותי במעטפת הניהולית שמספקת החברה בפרויקטים של פיתוח מערכות מידע. על פי גישתה של מטאור תהליך ניהול הסיכונים של פרויקט מתחיל כבר בשלבי הייזום של הפרויקט וביצוע נכון ושיטתי של הערכת הסיכונים יכול למנוע השקעה בפרויקטים עם סיכויי הצלחה נמוכים ו/או עם תועלות צפויות נמוכות מהיקף החשיפה המוערך כבר בשלב הייזום.

    קרא עוד
  • ניהול השינוי ותמיכה בהטמעה

    בשנים האחרונות גברה ההכרה כי הצלחת פרויקט מחשוב תלויה מאד ביכולת הארגון להכיל את השינויים הנגזרים מהפעלת המערכת החדשה. ניהול השינוי הפך לענף מרכזי וחשוב בניהול הפרויקטים ובהיערכות לקליטת המערכות.

    מטאור מספקת ללקוחותיה, בסיוע יועצים ארגוניים ומומחים בתחום יחסי עבודה, שירותים בתחום ניהול השינוי כבר מהשלבים המוקדמים של הפרויקט. שירותי מטאור כוללים:

    קרא עוד